Carmen Neghina

Edwin van Rest wint High Tech Piek Award

Facebooktwitterlinkedin

e52 High Tech Peak Awards

Na het succes van vorig jaar organiseerden E52 en High Tech Campus Eindhoven afgelopen woensdagavond opnieuw de High Tech Piek Awards. Het evenement staat in het teken van individuen die echt het verschil maken in de high tech regio door hun technologische en maatschappelijke bijdrage. Dat kunnen mensen zijn uit onderwijs en onderzoek, startups, MKB of de bekende grote bedrijven uit de regio.

Edwin van Rest, mede-oprichter en CEO van StudyPortals, was erg vereerd en trots om zich één van de winnaars te mogen noemen.

Het geeft een erg goed gevoel om te weten dat hetgeen je doet wordt erkend, gewaardeerd en een positieve impact heeft in de wereld. Deze prijs is echter niet voor mij alleen, ik zou dit nooit kunnen bereiken zonder het geweldige team waarmee ik werk. Iedere collega werkt elke dag hard aan dezelfde missie; het transparant en toegankelijk maken van hoger onderwijs wereldwijd.

Op de websites van StudyPortals zijn meer dan honderdduizend Engelstalige opleidingen te vinden, inclusief alle Bachelors en Masters van de beste 1,500 universiteiten wereldwijd. Hiermee helpen we maandelijks twee miljoen studenten van over de hele wereld om alle top opleidingen te vinden en een goed geinformeerde studiekeuze te maken.

Mijn ‘roots’ blijven in Eindhoven

Al woont Edwin momenteel hoofdzakelijk in Boston om verdere groei in Amerika te verwezenlijken, zijn ‘roots’ blijven in Eindhoven en hij mist de stad enorm. Eindhoven en de bedrijfslocatie op Strijp-S, is volgens hem één van de redenen waarom StudyPortals een succes is geworden en blijft groeien. Allereerst is het idee voor het bedrijf hier geboren: bij een studievereniging van de TU/e. Daarnaast is  erg makkelijk om samenwerkingsmogelijkheden te verwezenlijken. Mensen zijn altijd bereid om naar je ideeën te luisteren, je te motiveren en willen je helpen. Tevens is er in de regio een enorm aanbod aan internationaal talent waarmee StudyPortals in acht jaar tijd is gegroeid tot een inspirerend bedrijf met meer dan 150 werknemers, bestaande uit 35+ verschillende nationaliteiten.

Dit is pas het begin van StudyPortals

Edwin heeft met zijn bedrijf in acht jaar tijd vele mijlpalen bereikt en successen gevierd, maar volgens hem is dit pas het begin. Er is nog genoeg te doen op het gebied van het verbeteren en promoten van internationale studiekeuze – en daarmee bij te dragen aan een sterker internationaal verbonden wereld.

For more updates, follow us!

Facebooktwitterlinkedinyoutubeinstagram

More Press Releases